مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:052022-01-19سياسي

شروط اولیه ثبت فوری برند که همه باید بدانید


برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را از از گزند سوء استفاده رقبا از نام برند و لوگو تجاری تان دور کنید و البته از مزیت های بسیار زیادی مانند اعطای نمایندگی و یا دریافت وام های دولتی بهره مند شوید باید برند خود را به صورت کاملاً قانونی و با رعایت شرایط و .

- تمامی عملیات ثبتی را به راحتی و با سرعت بسیار بالا انجام دهید.

انواع ثبت برند برای اینکه بتوانید برند خود را در کشورمان به ثبت برسانید باید از یکی از دو نوع ثبت برند یعنی ثبت برند حقیقی و حقوقی استفاده کنید که هر کدام از این ها دارای مدارک و ضوابط خاصی برای ثبت شدن هستند.

اگر قصد داشته باشید در ابتدا برند خود را به صورت حقیقی به ثبت رسانید نیازی به ثبت شرکت ندارید و شما می توانید با ارائه کپی مجوز فعالیت و تصویر مدارک شناسایی خود به راحتی برند خود را به ثبت برسانید.

در صورتیکه قصد داشته باشید برند حقیقی شما به صورت لاتین نیز به ثبت برسد باید برای اخذ کارت بازرگانی ثبت برند حقیقی نیز اقدام کنید تا بتوانید در صورت نیاز صادراتی را نیز به سایر کشورها داشته باشد و از مزیت هایی که از این راه در اختیار شما قرار می گیرد استفاده نمایید.

اگر فعالیت خود را در قالب یک شرکت رسمی و کسب و کار ثبت شده انجام می دهید می توانید برای ثبت برند حقوقی اقدام کنید که دارای شرایط خاص و ضوابطی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط اولیه ثبت فوری برند که همه باید بدانید

شروط اولیه ثبت فوری برند که همه باید بدانید