مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:002022-01-19اقتصادي

حل مشکلات مربوط به تعهدات ارزی صادرکنندگان بعد از 3 سال بلاتکلیفی


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بخشی از مشکلات مربوط به تعهدات ارزی صادرکنندگان بعد از سه سال بلاتکلیفی حل می شود.

- به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان پاک با اشاره به مصوبات پیشنهادی کمیته اقدام ارزی که در کمیته ماده 2 چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی مصوب شده است، اظهار کرد: بر اساس این مصوبات بخشی از مشکلات مربوط به تعهدات ارزی صادرکنندگان بعد از سه سال بلاتکلیفی حل می شود.

صادرکنندگان به مقصد کشورهای عراق و افغانستان در بازه زمانی 22 فروردین ماه 1397 لغایت 16 مرداد ماه 1397 که تاکنون اطلاعات پروانه های صادراتی خود را در سامانه جامع تجارت ثبت نکرده اند، تا پایان سال 1400 مهلت خواهند داشت تا نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: به سایر صادرکنندگان سال 1397 به غیر از صادرکنندگان مندرج در بند مذکور (بند یک)، تا پایان سال جاری مهلت داده شد با مراجعه به سازمان توسعه تجارت و ارائه درخواست همراه با مستندات و با تأیید مراتب توسط کمیته مربوطه، نسبت به ارتقای بازگشت ارز به چرخه اقتصادی تسریع کنند.

پیمان پاک افزود: صادرکنندگانی که نسبت به فروش ریالی کالاهای صادراتی خود به سایر کشورها غیر از عراق و افغانستان در بازه زمانی 22 فروردین ماه 1397 لغایت 16 مرداد ماه 1397


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مربوط به تعهدات ارزی صادرکنندگان بعد از 3 سال بلاتکلیفی

حل مشکلات مربوط به تعهدات ارزی صادرکنندگان بعد از 3 سال بلاتکلیفی