مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:002022-01-19سياسي

برنامه کوتاه مدت برای رفع کم آبی گرگان/شایسته سالاری در انتصابات


گرگان به افزایش 520 لیتر بر ثانیه آب شرب نیاز دارد اما در حال حاضر باید فشار کم آبی را کاهش دهیم تا پروژه های بزرگ حوزه آب تکمیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان، اظهار کرد: رسانه ها بهترین رکن کنترل و نظارت هستند و از تمام مدیران می خواهم ارتباط با رسانه ها را تقویت کنند.

وی افزود: مسائل استان باید خیلی نرم مدیریت شود و در موضوعات امنیتی استان انتقال اخبار باید هوشمندانه انجام شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه در استان آن گونه که باید از سرمایه گذاران استقبال نشده، گفت: این یک آسیب و چالش است زیرا گلستان از لحاظ امنیت سرمایه گذاری جزو بهترین استان های کشور به شمار می رود.

رنگانه ادامه داد: دولت به دنبال تمرکززدایی و افزایش اختیارات استان است و ما این اختیار را داریم تا با کشورهای همسایه تعاملات خوبی برقرار کنیم.

وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم تا از کشورهای ترکمنستان و قزاقستان سرمایه گذار جذب کنیم تا در استان گلستان سرمایه گذاری کنند.

رایزنی برای خواهرخواندگی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: رایزنی های اولیه در حال انجام است تا با استان منگستائو قزاقستان به عنوان خواهرخوانده تعاملات جدی مبتنی بر تفاهم نامه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کوتاه مدت برای رفع کم آبی گرگان/شایسته سالاری در انتصابات

برنامه کوتاه مدت برای رفع کم آبی گرگان/شایسته سالاری در انتصابات