مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:552022-01-19سياسي

سفر قریب الوقوع رییس جمهور به گلستان/ تدوین 30 برنامه و سند میانی در استان


استاندار گلستان با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های عملیاتی برای توسعه استان، گفت: 30 برنامه و سند میانی توسعه در استان در حال تدوین است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های عملیاتی برای توسعه استان، گفت: 30 برنامه و سند میانی توسعه در استان در حال تدوین است.

علی محمد زنگانه ظهررامروز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به عدم جدی دولت سیزدهم برای تعامل و ارتباط با رسانه ها، اظهار کرد: به دلیل تمرکز بنده بر موضوعات زیرساختی، انتصابات و بستر سازی برای اقدامات اجرایی بزرگ در حدود 88 روز گذشته توفیق برگزاری جلسه متمرکز با رسانه ها را نداشتیم اما از این پس بنده هر فصل و معاونین هر ماه نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حال تدوین 30 برنامه بخشی با عناوین سند میانی برای توسعه استان هستیم، افزود: در تدوین این سند از همه ذینفعان و کارشناسان، نخبگان، مجموعه های دانش بنیان و دستگاههای اجرایی بهره گرفته ایم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه چند پروژه و معضل استان نیز دارای ضرورت و محدودیت زمانی است که نمی تواند منتظر و معطل سندهای توسعه بماند، خاطرنشان کرد: برای موضوع عااج بخشی خلیج گرگان طرح جامعی را تهیه کرده ایم که موفق به اخذ مصوبه تامین اعتبار آن هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر قریب الوقوع رییس جمهور به گلستان/ تدوین 30 برنامه و سند میانی در استان

سفر قریب الوقوع رییس جمهور به گلستان/ تدوین 30 برنامه و سند میانی در استان