مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:502022-01-19سياسي

مستند 100 قسمتی با داستان های جایزه ادبی یوسف ساخته می شود


بایرامی در نشست خبری دهمین دوره ی جایزه ادبی «یوسف» ازتولید مستند 100 قسمتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با همکاری صدا و سیما خبر داد.

- ، نشست خبری دهمین دوره ی جایزه ادبی یوسف ویژه داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد.

در ابتدای نشست عباس بایرامی رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان اهل قلم به خصوص شهید سیدمرتضی آوینی و شهید یوسف ملک شامران را گرامی و اظهار داشت: در ابتدا از همه ی عزیزانی که تاکنون که در مرحله ی پایانی این رویداد ادبی هستیم، از نویسندگان و داوران در مراحل استانی و ملی تقدیر و تشکر می کنم.

وی با تاکیدبراینکه سیاست سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس همانند کنگره ی های شعر و ادبیات تمرکززدایی و استفاده از ظرفیت های استانی است، افزود: دفاع مقدس یک پدیده ی بی نظیر است که می تواند یک محور و شعاع ادبی برای نسل های آینده قرار گیرد لذا ما در سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با برنامه های فرهنگی و ادبی به دنبال نشان دادن این اتفاق مهم هستیم.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با تاکید براینکه دفاع هشت ساله ما این پیام را داشت که هیچ قدرت جهانی نمی تواند مردم ایران را به پشتوانه ولایت فقیه به زانو در آورد، گفت: جایزه ادبی یوسف به دنیال همین موضوع است؛ ما در جریان این جایزه تاکنون افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند 100 قسمتی با داستان های جایزه ادبی یوسف ساخته می شود

مستند 100 قسمتی با داستان های جایزه ادبی یوسف ساخته می شود