مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:502022-01-19سياسي

انقلاب اسلامی تنها یک تحول دفعی تک ساحتی نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به پاس ده ها سال خدمات علمی و انقلابی محمدی و تالیف آثار ممتاز در عرصه انقلاب اسلامی، “آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد منوچهر محمدی” با حضور و سخنرانی آیت الله علی اکبر رشاد، - آیت الله علی اکبر رشاد گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده نیست.

انقلاب اسلامی، انقلابی به مفهوم لغوی آن یا حتی به مفهوم اصطلاحی رایج آن نیست که تنها یک دگرگونی که دفعتاً اتفاق می افتد قلمداد شود و این انقلاب به مثابه یک اتفاقی که بعضی از شئون جامعه را در کشور تغییر داده باشد تلقی نمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به پاس ده ها سال خدمات علمی و انقلابی محمدی و تالیف آثار ممتاز در عرصه انقلاب اسلامی، “آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد منوچهر محمدی” با حضور و سخنرانی آیت الله علی اکبر رشاد، آیت الله صدیقی، حجت الاسلام رضا غلامی و تعدادی دیگر از اساتید حوزه و دانشگاه، شامگاه سه شنبه مورخ 28 دی ماه جاری در محل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد.

آیت الله علی اکبر رشاد با حضور در این مراسم ضمن قدردانی از برگزار کنندگان آن گفت: خداوند را شاکرم که این سعادت نصیب شد تا در مراسمی برای ادب گذاری نسبت به یک استاد بارز و مبارز، برجسته و نظریه پرداز، با اخلاص و فروتن حضور داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی تنها یک تحول دفعی تک ساحتی نبود

انقلاب اسلامی تنها یک تحول دفعی تک ساحتی نبود