مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:452022-01-19اقتصادي

دولت غول نقدینگی را به سمت تولید هدایت کند


دولت باید تلاش کند تا غول نقدینگی را به درستی به سمت تولید هدایت کند و با پرهیز از تصمیمات هیجانی و بدون پشتوانه منطقی مخصوصاً در مورد ارز به تدریج مشکلات را حل کند.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت باید تلاش کند تا غول نقدینگی را به درستی به سمت تولید هدایت کند و با پرهیز از تصمیمات هیجانی و بدون پشتوانه منطقی مخصوصاً در مورد ارز به تدریج مشکلات را حل کند.

مهدی شاکران در گفت وگو با ایسنا درباره تورم موجود و مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: تورم کنونی نتیجه چند سال بی تدبیری و اتخاذ سیاست های غلط اقتصادی است که منجر به تولید نقدینگی افسار گسیخته و در نتیجه تورم کمرشکن کنونی شده و حل این معضل یک شبه، یک ماهه و یا یک ساله میسر نیست، اما باید دولت مسیر تحول اقتصادی را درست طی کند تا این سیکل معیوب دوباره تکرار نشود.

وی افزود: آنچه از رویکرد دولت تاکنون نشان داده شده است، تلاش برای کاهش هزینه های دولت، فروش اموال و افزایش درآمدهای مالیاتی است که در بودجه پیشنهادی هم به چشم می خورد، اما نگرانی اصلی از وجود عدم هماهنگی بین تصمیم گیران اقتصادی و همچنین عدم نظارت کافی بر اجرای سیاست هاست.

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان گفت: تغییرات در دولت کُند پیش می رود و همین امر باعث ایجاد یک نوع ولنگاری در بازار شده که یکی از دلایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت غول نقدینگی را به سمت تولید هدایت کند

دولت غول نقدینگی را به سمت تولید هدایت کند