مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:452022-01-19سياسي

ابرمسئله ناکارآمدی، از علل عدم توفیق آرمانی در عرصه محرومیت زدایی


یکی از علت های عدم توفیق آرمانی و ایده ال در عرصه محرومیت زدایی ناشی از مقوله کلان و ابرمسئله بزرگ ناکارآمدی در کشور است که در ذیل آن یک سلسله و زنجیره از مسائل شکل می گیرد و در راس آن بروکراسی و دیوان سالاری مفرط کشور است که پیشینه بلندی دارد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: یکی از علت های عدم توفیق آرمانی و ایده ال در عرصه محرومیت زدایی ناشی از مقوله کلان و ابرمسئله بزرگ ناکارآمدی در کشور است که در ذیل آن یک سلسله و زنجیره از مسائل شکل می گیرد و در راس آن بروکراسی و دیوان سالاری مفرط کشور است که پیشینه بلندی دارد.

فرزاد مخلص الائمه روز چهارشنبه 29 دی در آیین تودیع و معارفه رییس بنیاد مسکن استان مرکزی اظهار کرد: بنیاد مسکن سرآمد دستگاه ها و سازمان ها و نهادهایی است که در امر محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

این نهاد پیشینه درخشان و ارزشمندی داشته و واقعا از یادگاران موفق امام راحل است.

وی افزود: در حال حاضر نهادهای متعددی در حوزه محرومیت زدایی در کشور فعال هستند و با حضور تمامی این نهادها حرکت های خوبی در حوزه محرومیت زدایی در کشور رخ داده است، اما هنوز بعد از چند دهه فعالیت در این عرصه در کشور کماکان محرومیت ها فراوان است و هنوز بخش های متعددی در همین استان مرکزی دست به گریبان موضوعات و شاخه های متعددی از محرومیت از جمله در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرمسئله ناکارآمدی، از علل عدم توفیق آرمانی در عرصه محرومیت زدایی

ابرمسئله ناکارآمدی، از علل عدم توفیق آرمانی در عرصه محرومیت زدایی