مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:452022-01-19سياسي

شورای عالی نظارت قوه قضاییه آغاز به کار خواهد کرد


برنامه جامع نظارت درون سازمانی قوه قضاییه با رویکرد همگرایی و هم افزایی نهادهای نظارتی در حال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت اول قوه قضاییه نشست مشترک معاون اول دستگاه قضا با رییس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، دادستان انتظامی قضات و معاون راهبردی قوه قضاییه با هدف بحث و تبادل نظر در مورد برنامه جامع نظارت قوه قضاییه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق در این نشست گفت: یکی از افتخارات دستگاه قضایی توجه جدی به مقوله نظارت درون سازمانی و تعدد مراکز نظارتی حرفه ای است و به جرأت می توان گفت کمترین دستگاهی در کشور وجود دارد که این تنوع نظارتی در همه ابعاد در آن وجود داشته باشد، اما در عین حال فعالیت مطلوب این نهادهای نظارتی نیازمند سیاست گذاری، برنامه ریزی، همگرایی، تعامل، هم افزایی و اجتناب از موازی کاری است.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: از جمله دغدغه های مهم رییس محترم قوه قضاییه تداخل و موازی کاری احتمالی نهادهای نظارتی بوده و به همین دلیل یکی از اختیارات تفویضی به معاون اول سازماندهی بازرسی و نظارت ها به منظور جلوگیری از موازی کاری و رفع تداخل وظایف است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق با اشاره به اینکه دیوان عالی کشور مسئول نظارت بر رعایت قانون در مراجع قضایی، دادستانی کل حافظ حقوق عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی نظارت قوه قضاییه آغاز به کار خواهد کرد

شورای عالی نظارت قوه قضاییه آغاز به کار خواهد کرد