مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:452022-01-19اجتماعي

احتمال بارش برف در اردستان ضعیف است


رییس اداره هواشناسی شهرستان اردستان گفت: با بررسی نقشه های هواشناسی، فعلاً از بارش برف در اردستان خبری نیست و این وضعیت شاید در طول فصل زمستان همچنان ادامه داشته باشد.

- جواد رمضانپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ورود یک سامانه سرد قطبی از سمت شمال غرب به کشور باعث شد تا میزان برف و کولاک زیادی را در مناطق غرب کشور ایجاد کند و ترکش های سرمای آن در مناطق مرکز و شرق کشور احساس شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت توانسته دمای شهرستان اردستان را بیش از 10 درجه سانتیگراد کاهش دهد، افزود: دمای شبانه نیز در اکثر نقاط به منفی 12 درجه و در نواحی سردسیر و کوهستانی شدت سرما بیشتر خواهد شد.

رییس اداره هواشناسی اردستان با اشاره به اینکه روز گذشته و امروز دمای شهرستان اردستان در برخی از مناطق تا منفی 12 درجه کاهش پیدا کرده که باعث ایجاد یخبندان در برخی از نقاط شده است، تصریح کرد: وضعیت کاهش شدید دما در شهرستان اردستان تا روز دوم بهمن ادامه خواهد داشت و به مرور از افزایش آن کاسته خواهد شد.

رمضانپور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سرمای شدید و یخبندان در شهرستان، شهروندان و کشاورزان تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از افت دما را مد نظر قرار دهند و رانندگان با همراه داشتن تجهیزات زمستانی تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش برف در اردستان ضعیف است

احتمال بارش برف در اردستان ضعیف است