مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:402022-01-19اجتماعي

معتادان پس از ترک در کمپ آموزش های فنی و حرفه ای می بینند


مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: معتادان متجاهری که توسط نیروی انتظامی به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده می شوند بعد از سم زدایی و ترک موادمخدر آموزش های فنی و حرفه ای را می گیرند.

- نرگس عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: معتادان متجاهری که توسط نیروی انتظامی به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده می شوند بعد از سم زدایی و ترک موادمخدر آموزش های فنی و حرفه ای می بینند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زمانی که یک معتاد متجاهر به کمپ ترک اعتیاد آورده می شود توسط گروه پزشکی، پرستاری و مشاوره اقدامات درمانی بر روی وی انجام می شود.

وی افزود: مدت زمانی که این افراد در کمپ نگهداری می شوند سه ماه و قابل تمدید به 6 ماه است که بعد از دوره سم زدایی بخشی از آموزش های مهارت آموزی برای ایجاد شغل به آن ها ارائه می شود.

عسگری اضافه کرد: این افراد بعد از اینکه از کمپ خارج می شوند می توانند با گرفتن تسهیلات از بهزیستی برای خود اشتغال زایی کنند.

وی عنوان کرد: مهمترین عامل روی آوردن مجدد این افراد به اعتیاد عدم پذیرش اجتماع و نداشتن شغل است که با ارائه آموزش های فنی وحرفه ای این مشکلات  به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان پس از ترک در کمپ آموزش های فنی و حرفه ای می بینند

معتادان پس از ترک در کمپ آموزش های فنی و حرفه ای می بینند