مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:402022-01-19سياسي

انتقاد از عملکرد مدیران در قبال خانواده شهدا


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در دیدار با خانواده شهیده میردیلمی از عملکرد مسئولان در قبال خانواده شهدا انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ظهر چهارشنبه به مناسبت روز تکریم همسران شهدا به اتفاق برخی معاونان و مدیرکل اموربانوان استانداری با حضور در منزل شهیده فاطمه السادات میردیلمی، شهید مدافع سلامت از خدمات این خانواده بزرگوار تقدیر کردند.

در این دیدار همسر این شهیده بزرگوار با گلایه از مسئولان استانی در خصوص کمک به رفع مشکلات اداری گفت: متأسفانه پس از شهادت همسرم تنها فقط نام شهید برای ما جاری شده و حتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از پرداخت حقوق ایشان هم ممانعت کرده و بانک ها هم به مسدودی تمام حساب ها اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: در روزهای نخست شهادت و پس از انتشار اخبار در شبکه های معاند چندین بار از طرق مختلف و با وعده های مالی درخواست ضبط ویدئو و انتشار حرف های آنها را داشتند که با مخالفت جدی ما برخورد کردند.

همسر شهید میردیلمی تصریح کرد: همسر من در زمان سلامت طبق وظیفه خود در سنگر دفاع از جان مردم حاضر شد و سه بار درگیر این ویروس منحوس شدکه تمام هزینه های درمانی طبق تعرفه توسط ما پرداخت شد و حتی وزارت بهداشت حمایتی از کادر درمان نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد مدیران در قبال خانواده شهدا

انتقاد از عملکرد مدیران در قبال خانواده شهدا