مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:352022-01-19اجتماعي

دریای عمان طوفانی می شود/ وزش باد شدید و کاهش محسوس دما


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ضمن صدور هشدار سطح قرمز دریایی این اداره کل گفت: وزش این باد شدید موجب طوفانی شدن و افزایش ارتفاع امواج در دریا می شود.

- محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: از اوایل وقت جمعه اول بهمن ماه دریای عمان، تنگه هرمز، مناطق ساحلی و مناطق دور از ساحل را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

این سامانه که اختلال در فعالیت های دریایی را به دنبال دارد و می تواند موجب غرق شدن قایق های سبک و شناورها نیز شود، تا صبح شنبه 2 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در پی هشدار نارنجی صادر شده این اداره کل، از نفوذ توده هوای سرد به سایر نقاط استان خبر داد و افزود: این سامانه پیش از ظهر روز جمعه اول بهمن ماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی وزش باد شدید و خیلی شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش دمای 8 تا 10 درجه ای دما را از جمله پدیده های غالب این سامانه عنوان کرد و گفت: فعالیت این سامانه تا بعدازظهر شنبه 2 بهمن ادامه خواهد داشت.

حیدری مناطق تحت تأثیر این سامانه را در روزهای اول و دوم بهمن ماه 1400 به شرح ذیل اعلام کرد: جمعه 1 بهمن ماه: تمامی شهرستانهای استان شنبه 2 بهمن ماه: زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، جنوب ایرانشهر، بمپور، چابهار، دشتیاری، دلگان، راسک، زرآباد، سراوان، سرباز، سیب و سوران، فنوج، قصرقند، کنارک، گلشن، لاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریای عمان طوفانی می شود/ وزش باد شدید و کاهش محسوس دما

دریای عمان طوفانی می شود/ وزش باد شدید و کاهش محسوس دما