مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:252022-01-19سياسي

برای رسیدن به جایگاه ایده آل امامت جمعه از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه سفر سه روز خود به استان خوزستان با حضور در جمع فعالان فرهنگی این استان تاکید کرد که برای رسیدن به جایگاه ایده آل نهاد امامت جمعه از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم.

- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه سفر سه روز خود به استان خوزستان با حضور در جمع فعالان فرهنگی این استان تاکید کرد که برای رسیدن به جایگاه ایده آل نهاد امامت جمعه از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری تحرک و به روز بودن و نشاط را از ویژگی های خاص فعالان فرهنگی خوزستان برشمرد و اظهار کرد: این روحیه خوب باید حفظ و تقویت شود تا شاهد گشایش های بیشتری باشیم.

وی افزود: برخی اوقات وقتی به نتایج مقطعی می رسیم گرفتار یک نوع بی خیالی می شویم و فکر می کنیم به نتیجه رسیده ایم و کار را رها می کنیم، این آفت متوجه همه فعالیت های فرهنگی در کشور است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه تحقق دولت اسلامی باید به صورت ویژه توسط فعالان جبهه فرهنگی پیگیری شود، گفت: اقدامات فرهنگی ما باید به روزرسانی شود و این موضوع به لایه های میانی جامعه برسد.

وی عنوان کرد: ائمه جمعه باید پرچمدار تحقق دولت اسلامی در جامعه باشند و نگذارند این علم زمین بماند؛ ائمه جمعه باید وارد میدان شوند چون کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رسیدن به جایگاه ایده آل امامت جمعه از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم

برای رسیدن به جایگاه ایده آل امامت جمعه از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم