مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:202022-01-19اقتصادي

استفاده همه ظرفیت ها برای اشتغالزایی و افزایش و رونق تولید گیلان


استاندار گیلان با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت ها برای اشتغالزایی، افزایش و رونق تولید استان، گفت: باید مزیت های سرمایه گذاری در گیلان معرفی شود.

- ، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی رشت با اشاره به بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور میدانی، اظهار کرد: مهم ترین رویکرد حفظ تولید موجود واحدهای صنعتی و حرکت به سمت افزایش ظرفیت های تولیدی است.

وی به ظرفیت های فراوان تولیدی و خودکفایی در محصولات مورد نیاز بخش های مختلف صنعتی در استان گیلان اشاره کرد و افزود: حمایت و تسهیل از تولید کنندگان و خودکفایی در تولید محصولات از جز برنامه های راهبردی در استان گیلان است.

استاندار گیلان تأکید کرد: از همه ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال، افزایش و رونق تولید، حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان استفاده می شود.

وی در ادامه با بازدید از دو واحد صنعتی اشاره و با بیان اینکه این واحدها مشکلاتی در حوزه ارزی و تسهیلاتی و مواد اولیه دارند، گفت: تلاش می کنیم با رایزنی با مسئولان ملی این مشکلات را برطرف شود زیرا هم تقاضا و هم بازار برای این محصولات وجود دارد.

عباسی با بیان اینکه باید بسترهای لازم برای عرضه این محصولات فراهم شود، اضافه کرد: توسعه شهرک های صنعتی در استان گیلان نیز در دستور کار قرار دارد و در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده همه ظرفیت ها برای اشتغالزایی و افزایش و رونق تولید گیلان

استفاده همه ظرفیت ها برای اشتغالزایی و افزایش و رونق تولید گیلان