مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:202022-01-19اقتصادي

کمبود زیرساخت سرمایه گذار را از حضور در خراسان شمالی منصرف می کند


معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: عدم وجود زیرساخت های لازم در استان باعث شده سرمایه گذارانی که خواهان راه اندازی تولیدی هستند، - ، محمود قنبری ظهر چهار شنبه در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بانک های خصوصی و نیمه دولتی خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات کم کاری دارند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: از طرفی بانک های دولتی به علت پرداخت بیش از سقف معین تسهیلات، توسط بانک مرکزی جریمه می شوند؛ برای حل این مسئله نامه نگاری شده اما همچنان مشکلات حل نشده است.

وی با اشاره به مشکلات متعدد خراسان شمالی در زیرساخت ها، افزود: عدم زیرساخت ها لازم باعث شده سرمایه گذارانی که خواهان راه اندازی تولیدی هستند، به علت نبود زیرساخت های لازم منصرف شوند.

قنبری در ادامه با انتقاد از عملکرد سازمان ثبت اسناد، گفت: این نهاد برای نام شرکت ها نیز بهانه های مختلفی می آورد لذا پیشنهاد دادیم ثبت شرکت ها به قوه مجریه واگذار شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون 28 وارد راکد در خراسان شمالی داریم که تولیدکننده توان راه اندازی آن را ندارد.

وی افزود: صادرات با شروطی از مالیات معاف است که یکی از آن موارد ارائه اظهارنامه است؛ حال صادرکنندگانی که این اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زیرساخت سرمایه گذار را از حضور در خراسان شمالی منصرف می کند

کمبود زیرساخت سرمایه گذار را از حضور در خراسان شمالی منصرف می کند