مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:152022-01-19سياسي

دوره تخصصی رشد جمعیت و فرزندآوری در شیراز برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس از برگزاری دوره آموزشی تخصصی رشد جمعیت و فرزندآوری ویژه مبلغین بومی استان در آستان مقدس حضرت علی بن حمزه(ع) شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس از برگزاری دوره آموزشی تخصصی رشد جمعیت و فرزندآوری ویژه مبلغین بومی استان در آستان مقدس حضرت علی بن حمزه(ع) شیراز خبر داد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی چهارشنبه 29 دی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: فراگیران این دوره آموزشی بیش از یکصد و چهل نفر از مبلغان بومی و طلاب علوم دینی فارس است و در قالب 8 ساعت آموزشی مباحث مختلفی در حوزه اهمیت توجه به رشد جمعیت در جوامع خواهند آموخت.

او افزود: این برنامه آموزشی با همکاری مرکز افق آستان مقدس حضرت علی بن حمزه(ع) و با حضور حجج الاسلام حسینی و ندیمی در شیراز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ فرزند آوری، عنوان کرد: طلاب علوم دینی و روحانیون به عنوان مبلغان بیش از پیش می توانند در ترویج و گسترش مباحث فرهنگی و اجتماعی نقش داشته باشند و برگزاری دوره های متنوع آموزشی نیز می تواند به غنای علمی مباحث و اشتراک تجربیات آموزشی تبلیغی مبلغان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تخصصی رشد جمعیت و فرزندآوری در شیراز برگزار می شود

دوره تخصصی رشد جمعیت و فرزندآوری در شیراز برگزار می شود