مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:052022-01-19اقتصادي

هوای کردستان فردا گرم می شود/ورود موج جدید بارشی به کردستان


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: فردا از سردی هوای استان کاسته می شود و به صورت میانگین تا 10 درجه سانتی گراد دما افزایش می یابد.

- علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد:فردا از سردی هوای استان کاسته می شود و به صورت میانگین تا 10 درجه سانتی گراد دما افزایش خواهد یافت،  به گفته وی، براساس آخرین پیش بینی های صورت گرفته از روز جمعه و شنبه هفته آینده هوا سردتر می شود.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته حداقل دمای شهرهای مریوان و سنندج منفی 25، دهگلان و دیواندره منفی 24، کامیاران منفی 20، سروآباد منفی 19، زرینه منفی 17، بیجار منفی 14، بانه منفی 13 و قروه منفی 12درجه سانتی گراد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شهر سروآباد با حداکثر دمای سه درجه سانتی گراد گرم ترین دمای استان را در طول شبانه روز گذشته داشته و دمای شهر سنندج نیز در شبانه در بیشترین حالت به منفی 6 درجه سانتی گراد رسید.

وی عنوان کرد: از اواخر وقت امروز چهارشنبه یک سامانه بارشی دیگر وارد استان می شود که تا اواخر وقت پنج شنبه در کردستان فعال است و موجب بارش برف و کولاک بویژه در مناطق غربی خواهد شد پناهی با بیان اینکه به دنبال این سامانه بارشی 20 تا 30 میلی متر بارندگی برای شهرهای بانه، مریوان، سقز، سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کردستان فردا گرم می شود/ورود موج جدید بارشی به کردستان

هوای کردستان فردا گرم می شود/ورود موج جدید بارشی به کردستان