مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:052022-01-19اقتصادي

مصرف روزانه گاز در کردستان از 15 میلیون متر مکعب گذشت


در پی بارش برف و باران در استان کردستان و اکثر نقاط کشور مصرف روزانه گاز در این استان از مرز 15 میلیون متر مکعب فراتر رفت.

- به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله گری اظهار کرد: تمامی تأسیسات و تجهیزات و نیروی های امدادی برای خدمت رسانی به مشترکین در آمادگی کامل هستند و شرایط برای خدمت رسانی مستمر و مطمئن فراهم است.

وی افزود: با استقرار توده هوای سرد و همچنین بارش برف و باران در استان و اکثر نقاط کشور، در چند روز اخیر و روزهای آتی دمای هوای استان کاهش خواهد یافت به همین دلیل از مردم شریف و نجیب استان تقاضا داریم با ادامه همکاری در استفاده ایمن و مناسب گاز طبیعی نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه گزارشی از مصرف کل استان ارائه داد و گفت: مصرف روزانه کل استان در چند روز اخیر از مرز 15 میلیون متر مکعب فراتر رفته که در مدت 24 ساعت گذشته شهر سقز با مصرف یک میلیون و 700 هزار متر مکعب و شهر بانه با یک میلیون و 450 هزار متر مکعب و شهر دیواندره با مصرف 600 هزار مترمکعب از شهرهای پرمصرف استان بوده اند.

فعله گری افزود: شبکه تغذیه ایستگاه سی جی اس دوم سقز به اتمام رسیده و آماده تزریق گاز و تأمین است و با فراهم شدن شرایط در چند روز آتی در مدار مصرف قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه گاز در کردستان از 15 میلیون متر مکعب گذشت

مصرف روزانه گاز در کردستان از 15 میلیون متر مکعب گذشت