مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:002022-01-19اقتصادي

برودت هوای فارس و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز


مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در استان از مشترکین خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامعباس حسینی گفت: با توجه به پیش بینی های اداره کل هواشناسی مبنی بر افت شدید دما و برودت هوای استان فارس لازم است شهروندان برای جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز و تداوم جریان گاز مشترکین خانگی و مشترکین ویژه از جمله بیمارستان ها، با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، شرکت ملی گاز را در خدمات رسانی مستمر و بهتر در اقصی نقاط کشور یاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس بر استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و متناسب با ابعاد محیط تاکید کرد و گفت: تنظیم دمای معتدل اتاق بر روی 18 تا 21 درجه سانتیگراد باید مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: تنظیم درجه پکیج و آبگرمکن بین 50 تا 60 درجه سانتی گراد، کاهش دمای منزل را با پوشیدن لباس های گرم و مناسب، نصب پنجره های دو جداره، استفاده از پرده های ضخیم، خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق های بدون استفاده، عایق کاری موتورخانه ها و استفاده نکردن از شومینه به علت بازدهی و ایمنی پایین از ساده ترین راهکار های صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس همچنین با توجه به استفاده بیشتر از وسایل گرمایشی و احتمال نشت گاز مونوکسید کرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برودت هوای فارس و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز

برودت هوای فارس و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز