مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:552022-01-19سياسي

آیت الله جنتی: اسلام سیاسی را امام احیا کرد


همه از جمله وزرای آموزش و پرورش و علوم باید برای شناخت بیشتر راه و رسم امام خمینی(ره) به نسل جدید به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تلاش مضاعفی کنند ضمن آنکه حوزه های علمیه و روحانیون نیز باید حافظ آثار امام (ره) باشند.

- همه از جمله وزرای آموزش و پرورش و علوم باید برای شناخت بیشتر راه و رسم امام خمینی(ره) به نسل جدید به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تلاش مضاعفی کنند ضمن آنکه حوزه های علمیه و روحانیون نیز باید حافظ آثار امام (ره) باشند.

آیت الله جنتی گفت: گفت: غربی ها و پیروان آنان در ایران زمان طاغوت سال ها تلاش کرده بودند که دین را از عرصه اجتماعی و سیاسی حذف کنند که امام بزرگوار این توطئه را برهم زد و اسلام سیاسی و مردم سالاری دینی را احیا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، آیت الله احمد جنتی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی(ره) گفت: حضرت زهرا(س) هم مقامات عالی انسانی را دارا بود و در یک کلمه تجلی کامل اسماء و صفات الهی بود.

جنتی در تشریح ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) گفت: ایشان اگرچه طول حیات مبارکشان کوتاه بود اما عمق زندگی ایشان بسیار زیاد و پر برکت بود؛ ایشان در کل اعصار مایه افتخار و الگوی زنان عالم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: اسلام سیاسی را امام احیا کرد

آیت الله جنتی: اسلام سیاسی را امام احیا کرد