مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:402022-01-19اجتماعي

آغاز مرمت و بازگشایی راه های مناطق سیل زده در جنوب کرمان


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: بازگشایی محورهای خسارت دیده و متاثر از سیلاب چند روز گذشته در شهرستان ها و مناطق سیل زده جنوب کرمان از صبح امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مجتبی محمودی با بیان اینکه همچنان در برخی از مناطق سیل زده سیلاب و طغیان رودخانه ها فروکش نکرده است، اظهار کرد: اولویت بازگشایی راه ها در مناطق سیل زده با محورهای شریانی و اصلی است.

وی از بسیج تمام امکانات ماشین آلات سنگین راهداری در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: علاوه بر توان ماشین آلات راهداری در ادارات شهرستانی، دستگاه های راهداری از ستاد اداره کل در جیرفت به مناطق اعزام شده است و در حال حاضر 80 دستگاه راهداری در حال کار هستند .

محمودی با اشاره به اینکه همچنان 2 محور اصلی، 5 محور فرعی و 45 راه روستایی به علت طغیان رودخانه ها و سیلابی بودن در جنوب کرمان مسدود است، ادامه داد: با شرایط طغیان رودخانه ها عملا هیچ عملیات راهداری در بستر رودخانه های سیلابی تا کاهش سیلاب نمی توان انجام داد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از خسارت   200 میلیارد تومانی در برآورد اولیه به حوزه راه های جنوب استان کرمان در این سیلاب خبر داد و گفت: بیش از  45 دستگاه پل و ابنیه فنی بین  20  تا  50  درصد دُچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرمت و بازگشایی راه های مناطق سیل زده در جنوب کرمان

آغاز مرمت و بازگشایی راه های مناطق سیل زده در جنوب کرمان