مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:002022-01-19سياسي

رشیدیان: عربستان برای حج تمتع 1401 هنوز تصمیم نگرفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان در جلسه شورای مدیران سازمان حج و زیارت افزود: - رییس سازمان حج و زیارت گفت که برای حج تمتع 1401 هنوز عربستان تصمیمی اتحاذ نکرده و منتظر تصمیم آن ها هستیم، اما آمادگی کامل به جهت امور اجرایی در سازمان حج و زیارت وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان در جلسه شورای مدیران سازمان حج و زیارت افزود: در این میان کار های آموزشی به ویژه آموزش و ایجاد سامانه های الکترونیکی باید هرچه سریعتر مدنظر قرار گیرد؛ ضمن اینکه این برنامه ریزی ها بدون هرگونه توقع و برآوردی از انجام سفر های تمتع و عمره انجام می شود و صرفا با هدف هماهنگی، آگاهی و آمادگی بیشتر برای ارائه خدمات در صورت برقراری حج است.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن سامانه های مختلف حوزه اجرایی در عربستان بر ضرورت ارائه آموزش لازم به نیرو های ستادی و عوامل اجرایی برای بهره گیری هرچه بهتر از این سامانه ها در ارائه خدمات مطلوب به زائران کشورمان تاکید کرد.

رییس سازمان حج و زیارت درباره سفر های حج تمتع و عمره مفرده نیز گفت: در صورت پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران در خصوص عمره شامل بازگشایی کنسولگری برای حمایت کنسولی از اتباع کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدیان: عربستان برای حج تمتع 1401 هنوز تصمیم نگرفته

رشیدیان: عربستان برای حج تمتع 1401 هنوز تصمیم نگرفته