مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:552022-01-19سياسي

ضرورت حضور نماینده دانشجویان در شورای آموزشی دانشگاه ها


دبیرکل شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عضویت نماینده ای از این شورا در شورای آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی شد.

- دبیر کل شورای صنفی دانشجویان درنامه ای به وزیر بهداشت تاکید کرد؛ ضرورت حضور نماینده دانشجویان در شورای آموزشی دانشگاه ها دبیرکل شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار عضویت نماینده ای از این شورا در شورای آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخشی از نامه سیامک اشرفی برزیده خطاب به دکتر عین الهی وزیر بهداشت آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی مهرماه سال 98 در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، سیاست های کلی نظام قانونگذاری را به سران سه قوه ابلاغ کردند.

در بند 9 این ابلاغیه، به رعایت اصول قانونگذاری و قانون نویسی با تاکید بر جلب مشارکت حداکثری مردم، ذینفعان و نهادهای صنفی در فرآیند قانونگذاری تاکید شده است.

با توجه به اینکه شوراهای صنفی دانشجویان به عنوان نهادهای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور همواره حامی حقوق صنفی (آموزشی و رفاهی) دانشجویان به عنوان ذی نفع وزارت بهداشت بوده اند و در این راه اقدامات و تلاش های کم نظیری را در جهت پیشرفت کیفیت جنبه های آموزشی و رفاهی زندگی دانشجویان با تعامل و همفکری دانشجویان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور نماینده دانشجویان در شورای آموزشی دانشگاه ها

ضرورت حضور نماینده دانشجویان در شورای آموزشی دانشگاه ها