مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:502022-01-19پزشكي

کاهش شمار بیماران بستری کرونایی در اردبیل


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با بهبودی و ترخیص 21 بیمار در 24 ساعت گذشته، شمار کل بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل به 76 نفر کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، 15 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و در این مدت مورد فوتی ناشی از این بیماری وجود نداشت.

وی افزود: خوشبختانه شمار کل بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل به 76 نفر کاهش یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: 21 بیمار نیز در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و در حال حاضر 15 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

محمدیان با اشاره به تزریق یک میلیون و 884 هزار و 572 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، 913 هزار و 3 دُز مربوط به مرحله اول، 799 هزار و 319 دُز مربوط به مرحله دوم و 172 هزار و 250 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

وی گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شمار بیماران بستری کرونایی در اردبیل

کاهش شمار بیماران بستری کرونایی در اردبیل