مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:502022-01-19اقتصادي

الکترونیکی شدن خدمات سرمایه گذاری و بازاریابی در قالب نرم افزاری جامع


سرپرست معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تلاش برای بارگذاری سامانه ای کامل و جامع برای ارئه خدمات سرمایه گذاری و بازاریابی آغاز شده است.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین همتی در نشست با اعضای هیئت مدیره بازارپردیس1، با اشاره به مشکلات آب و برق بازارها، دیدار با مسئولین آب و برق را از جمله مصوبات جلسات قبلی بازارها عنوان کرد و افزود: از آنجایی که فضای مشاع بازارهای کیش، در اختیار گردشگران است و این افراد بی هیچ آورده ای برای فعالین اقتصادی از امکانات بازار و به هزینه آن استفاده می کنند، هزینه برق باید با تعرفه ای غیرتجاری محاسبه شود.

وی در پاسخ به گلایه های بازاریان در خصوص آفات جارچی های خدمات تفریحی، گردشگری را دغدغه عمومی دانست و با بیان این مطلب که هیچ ساختار نظارتی در این حوزه وجود ندارد؛ جهت تعامل با معاونت گردشگری گفت: گردشگری باید در حوزه ی تخصصی خود و به سیاست گذاری و کیفیت بپردازد اما نظارت بر بخش اقتصادی آن به این معاونت سپرده شود.

همتی تعاملات را به علت جزیره ای اداره شدن کارها تاکنون، ضعیف عنوان کرد و با تاکید بر دانش صنفی مدیر بازرگانی افزود: اختیار مدیریت بازرگانی در کنترل فعالیت های همه ی واحدهای صنفی اعم از گردشگری و غیره باید تعمیم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن خدمات سرمایه گذاری و بازاریابی در قالب نرم افزاری جامع

الکترونیکی شدن خدمات سرمایه گذاری و بازاریابی در قالب نرم افزاری جامع