مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:502022-01-19پزشكي

تست کرونا برای دانشجویان واکسن نزده الزامی شد


مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت: براساس بخشنامه وزارت کشور، دانشجویانی که واکسینه نشوند باید هر 15 روز یکبار نتیجه منفی کرونای خود را به دانشگاه تحویل دهند تا زمانی که واکسینه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد رضا آهنچیان از ابلاغ دو بخشنامه از طرف وزارت کشور به وزارت علوم خبر داد و گفت: بخشنامه اول توسط وزیر کشور به سه وزارتخانه علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش ابلاغ شد مبنی بر اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید دارد بر بازگشایی دانشگاه ها از بهمن ماه و اینکه آزمون ها و پایان نامه ها باید به صورت حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: این بخشنامه طی نامه 22 دی ماه به این سه وزارتخانه ابلاغ شد و پیرو آن ابلاغ، وزارت علوم نیز آن را برای اجرا به رؤسای دانشگاه ها ارسال کرده است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی یادآور شد: بخشنامه دوم توسط معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور برای تمام وزارتخانه ها ارسال شده است که یکی از بندهای آن در مورد دانشگاه ها و مدارس بود.

وی ادامه داد: در این بخشنامه تاکید شده بود واکسیناسیون برای جامعه دانشگاهی الزامی است، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها موظف به واکسیناسیون هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا برای دانشجویان واکسن نزده الزامی شد

تست کرونا برای دانشجویان واکسن نزده الزامی شد