مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:452022-01-19اقتصادي

افزایش 44 درصدی مصرف گاز در لرستان


مدیرعامل شرکت گاز لرستان از افزایش 44 درصدی مصرف گاز در استان خبر داد.

- کرم گودرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط مشابهی در سال های گذشته داشته ایم ولی به همت تلاش و تعهد همکاران ما در مجموعه شرکت ملی گاز در بخش های پالایش، انتقال و توزیع گاز توانسته ایم در مقابل مردم روسفید باشیم و امسال را نیز با روسفیدی و سلامتی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته قطعاً برگ زرینی بر افتخارات همکاران در شرکت ملی گاز افزوده خواهد شد با توجه به شرایط جوی که در استان ایجاد و اطلاعاتی که از اداره هواشناسی استان داشتیم تصمیمات لازم بحران در این راستا اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به پراکندگی استان جلساتی به صورت وئدیوکنفراس برای آمادگی های لازم برگزار شد که در این راستا آمادگی کامل در زمان بحران برای ما مهم بود.

گودرزی اضافه کرد: با توجه به اینکه تجربه خوبی را سیل 98 را نداشتیم مناطق استان به دو دسته تقسیم شدند که یکی از مناطق جاهای بودند که وجود سیل در آن ها وجود داشت.

وی بیان کرد: به طوری که یکی از بزرگراه ها به سمت پلدختر و اندیمشک براثر بارش قطع است و مناطق دیگر سردسیر و برف گیر هستند که در آن مناطق فشار گاز و تأمین گاز به عنوان آیتم مهم در دستور کار قرار داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 44 درصدی مصرف گاز در لرستان

افزایش 44 درصدی مصرف گاز در لرستان