مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:452022-01-19سياسي

947 برج ناایمن در تهران وجود دارد


معاون پیشگیری و حفاظت حریق سازمان آتش نشانی گفت: 947 برج ناایمن بالای 12 طبقه در تهران داریم و 150 بیمارستان نیز در شرایط ناایمن به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامران عبدولی اظهار کرد: متاسفانه زمانی به پلاسکو رسیدم که ساختمان ریخته بود و از شهدای عزیز این حادثه یاد می کنیم.

وی ادامه داد: ساختمان جدید پلاسکو را دو روز پیش بازدید کردیم ضوابط را اجرا کردند اما همچنان این ساختمان در مرحله بازدید است و به زودی افتتاح می شود.

معاون پیشگیری و حفاظت حریق سازمان آتش نشانی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، توضیح داد: 17 اردیبهشت سال 92 نقطه عطفی در ایمن سازی ساختمان های جدید شکل گرفت و دستورالعمل ها را در زمان طراحی نقشه ها سازندگان دریافت می کنند.

مشکل عمده ما در برخی ساختمان های موجود این است که ساختمان ها قدیمی و قبل از ضوابط ساخته شده اند و یک میلیون ساختمان پارسل ساختمان قدیمی داریم که بحث ایمن سازی پایینی دارند.

عبدولی ادامه داد: سازمان آتش نشانی در طرح هایی همچون پلاک ایمن به دستورالعمل ها اقدام کرده اما اثربخشی زیادی نداشته زیرا در این بخش ضعف قوانین و هزینه ها داریم.

متاسفانه حریق های ما روزانه در حال بیشتر شدن است و این دلیلش تغییرات نوع زندگی و مبلمان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

947 برج ناایمن در تهران وجود دارد

947 برج ناایمن در تهران وجود دارد