مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:452022-01-19سياسي

داوری سومین رویداد ملی فهما ناظر بر احصای قابلیت ها و توانمندی کانون های منتخب است


حجت الاسلام و المسلمین ارزانی با اشاره به برگزاری مرحله داوری نهایی سومین رویداد ملی فهما گفت: از هیات داوران انتظار داریم که در راستای احصا و معرفی قابلیت های کانون ها با ما مشارکت داشته باشند.

- حجت الاسلام و المسلمین ارزانی با اشاره به برگزاری مرحله داوری نهایی سومین رویداد ملی فهما گفت: از هیات داوران انتظار داریم که در راستای احصا و معرفی قابلیت های کانون ها با ما مشارکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، اولین روز از مرحله نهایی داوری سومین رویداد ملی (فهما)، صبح امروز چهارشنبه 29 دی ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری و مرتضی طاهریان معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما و هیات داوران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی طی سخنانی با بیان اینکه دغدغه ما این است که هیات داوران به صورت خاص در دو حوزه یاری رسان ما باشند، اظهار کرد: نخستین مساله آن است که داوران در انتخاب 12 کانون برتر به ما کمک کنند چراکه این کانون ها و قابلیت هایشان در سطح کشور و رسانه ها معرفی خواهند شد؛ در وهله دوم از هیات داوران می خواهیم که با توجه به حوزه های تخصصی شان به ما راهنمایی دهند که از چه روش هایی می توانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری سومین رویداد ملی فهما ناظر بر احصای قابلیت ها و توانمندی کانون های منتخب است

داوری سومین رویداد ملی فهما ناظر بر احصای قابلیت ها و توانمندی کانون های منتخب است