مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:402022-01-19سياسي

توزیع بسته های معیشتی در ایام الله دهه فجر در مساجد آذربایجان شرقی


مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی استان با اشاره به استفاده از ظرفیت یک هزار 425 کانون مساجد در سطح استان در اجرای برنامه ها، گفت: بسته های معیشتی با هماهنگی کانون مساجد و سپاه در ایام دهه فجر توزیع می شود.

- مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی استان خبر داد توزیع بسته های معیشتی در ایام الله دهه فجر در مساجد آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی استان با اشاره به استفاده از ظرفیت یک هزار 425 کانون مساجد در سطح استان در اجرای برنامه ها، گفت: بسته های معیشتی با هماهنگی کانون مساجد و سپاه در ایام دهه فجر توزیع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی در اولین جلسه ی کارگروه مساجد ستاد استانی بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، با اشاره به لزوم برنامه ریزی مناسب دستگاه ها به منظور ایجاد انگیزه دراقشار مختلف مردم جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید با برنامه های جدید و به روز و با استفاده از فضای مجازی نسبت به گرامیداشت این ایام اقدام کنند.

وی با تاکید نقش مساجد در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آذین بندی مساجد و محتواسازی توسط ائمه مساجد، تجلیل از مساجد فعال و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی در ایام الله دهه فجر در مساجد آذربایجان شرقی

توزیع بسته های معیشتی در ایام الله دهه فجر در مساجد آذربایجان شرقی