مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:302022-01-19اجتماعي

اتوبوسی مستعمل که به مدرسه ای سیار در ساری تبدیل شد + عکس


اتوبوس آموزشی «شهرمون» که این روزها به یک مدرسه سیار در سطح شهر ساری تبدیل شده است، برای آموزش و فرهنگ سازی در بین کودکان در سطح شهر به آموزش می پردازد.

- در این اتوبوس آموزشی که در سطح شهر، در مدارس و در خانه های شهروندی ساری آموزش برگزار می کند، کودکان با موضوعات کاهش تولید زباله، بازیافت و مراحل بازیافت و عدم رها سازی زباله در معابر و خیابان ها با هدف داشتن یک محله خوب و با نشاط آشنا می شوند.

عباس غفوری رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در این زمینه گفت: امروزه موضوع پسماند یا زباله در کشور ما به خصوص در استان های شمالی شاید یک تهدید تلقی شود اما بدون شک می توان با یک برنامه ریزی مدون و زیرساختی و آموزش شهروندان به ویژه کودکان، این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد.

وی اظهار کرد: این سازمان با توجه به استقبال شهروندان از طرح های مختلف و متنوع آموزشی و فرهنگی گذشته به این باور رسیده است که مردم فهیم ساری همواره به عنوان یاور در کنار این مجموعه بوده اند.

غفوری با بیان اینکه امروزه اثرگذاری آموزش و فرهنگ سازی بر کمتر کسی پوشیده است و این مهم در موضوع مدیریت پسماند نمود بیشتری دارد، گفت: از همین رو آموزش، فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبلیغات همواره از اولویت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوسی مستعمل که به مدرسه ای سیار در ساری تبدیل شد + عکس

اتوبوسی مستعمل که به مدرسه ای سیار در ساری تبدیل شد + عکس