مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:252022-01-19اجتماعي

300 راه روستایی و سه راه اصلی در هرمزگان مسدود شده است


رییس مرکز مدیریت راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: به دنبال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها، اکنون 300 راه روستایی و سه راه اصلی در هرمزگان بسته است.

- ، محمد خزایی بیان داشت: محورهای اصلی بسته شده؛ بندرخمیربه بندرلنگه از مسیر آبنمای کنخ، بندرخمیربه بندرعباس از مسیر جدید ایست و بازرسی منبع آب و جاده بشاگرد به جاسک است.

وی با بیان اینکه محورهای جایگزین برای رفت وآمد در مسیر بندرخمیر به بندرلنگه از محور دژگان و بندرخمیر به بندرعباس از محور کلمتلی به گچین است، اظهار کرد: جاده جاسک-بشاگرد به علت طغیان رودخانه شریفی به صورت موقت بسته است که با فروکش کردن آب بازگشایی می شود.

خزایی با اشاره به اینکه محور فرعی حسنلنگی به سرخنگی نیز به علت تخریب پل سرخنگی مسدود است که گروه های راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند، اضافه کرد: در جاده فاریاب به زیارتعلی رودان نیز به علت احتمال ریزش کوه با محدودیت رفت و آمد می شود.

وی با اشاره به بسته بودن موقتی 300 راه روستایی در استان نیز تصریح کرد: شمار راه های روستایی بسته شده به علت اینکه ناشی از طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب های موقتی است، متغیر بوده و با فروکش کردن شدت جریان آب، راه ها بازگشایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 راه روستایی و سه راه اصلی در هرمزگان مسدود شده است

300 راه روستایی و سه راه اصلی در هرمزگان مسدود شده است