مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:252022-01-19سياسي

سیل بندها ترمیم نشوند با باران بعدی همین اتفاق خواهد افتاد


اگر فقط سرگرم بازگشایی راه ها بشویم و سیل بندها را ترمیم نکنیم با باران بعدی دوباره همین اتفاق خواهد افتاد.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: اگر فقط سرگرم بازگشایی راه ها بشویم و سیل بندها را ترمیم نکنیم با باران بعدی دوباره همین اتفاق خواهد افتاد.

سردار حسین معروفی در مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: منطقه جنوب سابقه سیل داشته است و در این دولت باید یک سری کارهای اساسی شود به خصوص ادامه سیل بند خرم از جیرفت تا جازموریان که راه نجات مردم منطقه جنوب استان کرمان است.

وی افزود: دو سال پیش در سیل قبل ما پیشنهاد ادامه سیل بند خرم را دادیم اما پای کار نیامدند و کار انجام نشد، قطعاً در این دولت این کار با همکاری سپاه و مردم انجام خواهد شد که دیگر دچار این آسیب نشویم.

معروفی ادامه داد سیلی که هفته گذشته آمد غافلگیرکننده نبود زیرا ما پیش بینی و قرارگاه هایمان را فعال کرده بودیم اما حجمی که الان آمد پیش بینی نشده بود.

وی با بیان اینکه این منطقه یک حسن و یک عیب دارد گفت: عیب این منطقه این است که شیب تندی دارد و به سرعت آب وارد مزارع و مناطق می شود و خسارت وارد می کند اما حسن آن این است که آب ماندگار نیست.

معروفی عنوان کرد: سپاه قرارگاه هایی در جیرفت و کهنوج و حتی شرق استان که درگیر است تشکیل داده است؛ بخش عمده عشایر شهرستان ریگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بندها ترمیم نشوند با باران بعدی همین اتفاق خواهد افتاد

سیل بندها ترمیم نشوند با باران بعدی همین اتفاق خواهد افتاد