مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:252022-01-19اقتصادي

نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای معرفی توانمندی های کردستان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و صنایع وابسته در تهران فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی ها و جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب گویلیان در نشست هم اندیشی با مدیران تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی کردستان برای حضور در نمایشگاه تهران، اظهار داشت: حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی ها و جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده کردستان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: فعالین مختلف حوزه گردشگری اعم از هتلداران، بوم گردی ها، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان و فعالین سایر حوزه های گردشگری می توانند با برنامه ریزی جامع و با حضور در این نمایشگاه، تبلیغات مربوط به معرفی توانمندی های خود را در سطح ملی و بین المللی انجام دهند.

گویلیان عنوان کرد: نمی توان همه ظرفیت های استان را در این نمایشگاه و در این مجال اندک به نمایش بگذاریم، اما سعی می کنیم مهم ترین آن ها را به علاقه مندان و گردشگران معرفی کنیم.

وی بیان داشت: این نمایشگاه همواره قبل از سال جدید برگزار می شود که این موضوع می تواند فرصتی طلایی برای معرفی توانمندی ها و پتانسیل های استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای معرفی توانمندی های کردستان است

نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای معرفی توانمندی های کردستان است