مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:102022-01-19سياسي

کتاب «درآمدی بر سیاست جنایی جرایم مالیاتی ایران» رونمایی شد


در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس و با حضور رییس کل دادگستری این استان از کتاب «درآمدی بر سیاست جنایی جرایم مالیاتی ایران» رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در مراسم رونمایی از کتاب درآمدی بر سیاست جنایی جرایم مالیاتی ایران با تأکید بر فعالیت های علمی و پژوهشی در مجموعه قضایی فارس، گفت: این کتاب کاربردی ضمن فراهم سازی زمینه آشنایی و تشویق مؤدیان مالیاتی به پرداخت مالیات به عنوان تکلیف اجتماعی است، اطلاعات مناسبی  را در راستای شفافیت، انضباط و توسعه اقتصادی در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

 موسوی افزود: در بخش هایی از این کتاب بیان شده است که مالیات به دلیل کارکردهای چندگانه آن، نقش بسیار مهمی در سیاست گذاری های اقتصادی، تأمین بودجه دولت و تحقق عدالت اجتماعی دارد و بدین ترتیب می تواند سهم قابل توجهی در رسیدن به اهداف توسعه ای کشور و ارتقاء رضایت مندی عمومی داشته باشد.

رییس کل دادگستری فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در برخی از زمینه های پیشگیری از وقوع جرم از جمله بحران آب واحداث چاه های غیر مجاز نیازمند کارهای علمی و عملیاتی و همچنین همراهی همه دستگاه های متولی امر و مدیریت منابع آبی در اسرع وقت هستیم، تأکیدکرد: به دلیل اینکه در آینده با بحران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «درآمدی بر سیاست جنایی جرایم مالیاتی ایران» رونمایی شد

کتاب «درآمدی بر سیاست جنایی جرایم مالیاتی ایران» رونمایی شد