مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:052022-01-19اقتصادي

عملیات احداث نیروگاه های مقیاس کوچک در البرز تسریع شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با توجه به ضرورت تامین نیروی برق شهرک های صنعتی استان، گفت: نیاز است که هر چه سریعتر عملیات احداث نیروگاه های مقیاس کوچک پایه گازسوز(CHP) در استان آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، در هشتاد و چهارمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز، که شامگاه سه شنبه به ریاست استاندار در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، در مورد راه اندازی نیروگاه های مقیاس کوچک پایه گازسوز(CHP)در سطح شهرک های صنعتی استان، گفت: این موضوع از چند هفته قبل با محوریت پیگیری اتاق بازرگانی البرز دنبال شده و جلسات متعدد و اخذ مصوبات از جمله دستاوردها در این زمینه بوده است.

وی با بیان اینکه جلساتی با حضور دستگاه های اجرایی اثرگذار استان در زمینه اخذ مجوزها و روند تسهیل احداث این نیروگاه ها از جمله شرکت توزیع برق، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت گاز برگزار شده است، اظهار کرد: در این راستا مقرر شد مکان هایی که به خطوط انتقال گاز نزدیک است به عنوان جانمایی محل احداث این نیروگاه ها شناسایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: اخذ مجوزهای لازم برای احداث نیروگاه های CHP در آن نقاط نیز دنبال شده است و بخش خصوصی از جمله فعالان اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث نیروگاه های مقیاس کوچک در البرز تسریع شود

عملیات احداث نیروگاه های مقیاس کوچک در البرز تسریع شود