مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:052022-01-19سياسي

زندان مرکزی رشت اولین «زندان تحولی» در کشور


در راستای اجرای تکالیف مندرج در سند تحول قضایی و مطالبه صریح مقام معظم رهبری هفت ماموریت اصلی برای قوه قضایه مشخص گردیده است.

- در راستای اجرای تکالیف مندرج در سند تحول قضایی(گام دوم انقلاب) و مطالبه صریح مقام معظم رهبری هفت ماموریت اصلی برای قوه قضایه مشخص گردیده که در ماموریت ششم سند مذکور به موضوع(اصلاح مجرمان) پرداخته شده است و بر همین اساس پس از مطالعات تخصصی و آسیب شناسی موضوعات مختلف، چالش هایی احصاء و راهکارهایی جهت رفع آن اندیشیده شده است.

به منظور اجرای دقیق مطالبات سند تحول قضایی از سازمان زندان ها پیشنهاد انتخاب یک زندان به عنوان زندان تحولی ارائه و مورد استقبال قرار گرفت.

در همین راستا جلسه هم اندیشی تخصصی با حضور دکتر جمشیدی عضو حقیقی کمیته راهبری سند تحول قضایی، دکتر اکبرپور مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش و دبیر کمیته راهبری سند تحول قضایی سازمان زندان ها، دکتر الهیان قائم مقام دادگستری استان گیلان، جناب آقای فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، جناب آقای محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان و تعدادی از کارشناسان در زندان مرکزی رشت برگزار و نهایتاً زندان مذکور به عنوان نمونه اولین زندان تحولی انتخاب گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان مرکزی رشت اولین «زندان تحولی» در کشور

زندان مرکزی رشت اولین «زندان تحولی» در کشور