مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:052022-01-19اجتماعي

از احتمال سقوط بهمن تا ریزش برف سنگین پایان هفته ای در مازندران


رییس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال، گفت: با توجه به پیش بینی بارش برف سنگین طی پایان هفته تاکید پلیس پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران در ارتباط با آترین وضعیت جاده های مازندران بعد از گذشت بارش برف و باران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران برقرار است.

وی با بیان اینکه محور کندوان روز گذشته بازگشایی شد،گفت: با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی و گردنه ها لازم است توصیه ها و هشدارها جدی گرفته شود.

رییس پلیس راه مازندران بر رعایت توصیه ها، پرهیز از توقف های لحظه ای و همچنین تجهیز خودروها به زنجیرچرح تاکید کرد و افزود: احتمال ریزش و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

این مسوول تصریح کرد: با توجه به پایان هفته و پیش بینی ریزش برف سنگین در محورهای استان توصیه ما به مسافران و مردم پرهیز از ترددهای غیرضروری به ویژه در محورهای کوهستانی و گردنه های برف گیر استان است.

سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران نیز با اشاره به هشدار سطح نارنجی(جهت آمادگی) هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با نفوذ سامانه سرد بارشی از بعدازظهر پنج شنبه 30 دی تا ظهر جمعه یکم بهمن شاهد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احتمال سقوط بهمن تا ریزش برف سنگین پایان هفته ای در مازندران

از احتمال سقوط بهمن تا ریزش برف سنگین پایان هفته ای در مازندران