مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:002022-01-19اقتصادي

توسعه همکاری بانک تجارت با پتروشیمی خلیج فارس


مدیرعامل بانک تجارت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را از بزرگترین و مهمترین مشتریان بانک تجارت برشمرد و بر ضرورت همکاری با این شرکت از طریق ارائه بهترین خدمات مالی و بانکی متناسب با طرح های توسعه محور این هلدینگ تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک تجارت، هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک با حضور در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن تبریک انتصاب علی عسگری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بر آمادگی بانک تجارت برای توسعه هرچه بیشتر همکاری ها تاکید کرد.

وی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند همکاری های بانک تجارت با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تمرکز بیش از 15 درصدی مجموع ظرفیت های مالی و لجستیکی بانک تجارت در این هلدینگ خبر داد و گفت: هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و شرکت های زیرمجموعه آن را در مجموع بزرگترین و مهمترین مشتری بانک تجارت می دانیم و به همین دلیل در همکاری با این شرکت همواره آماده ارائه بهترین و سریع ترین خدمات مالی و بانکی متناسب با طرح های توسعه محور این هلدینگ بزرگ صنعت پتروشیمی هستیم.

اخلاقی با اشاره به سطح خدمات تسهیلاتی و تعهداتی بانک تجارت در تعامل با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: این تسهیلات و تعهدات در راستای اجرا و تکمیل پروژه ها و تامین خوراک شرکت های تحت پوشش هلدینگ صورت گرفته و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری بانک تجارت با پتروشیمی خلیج فارس

توسعه همکاری بانک تجارت با پتروشیمی خلیج فارس