مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:452022-01-19اجتماعي

هورامان قطب ورزش های هوایی غرب کشور می شود


رییس کمیته ورزش های هوایی استان کردستان گفت: با مکان یابی ایستگاه های استاندارد و به منظور بهره مندی از ظرفیت های ثبت جهانی هورامان، هدفگذاری لازم برای برندسازی ورزش های هوایی در این منطقه انجام می شود.

- آریان علاقبند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای استفاده بهینه از ظرفیت حوزه ورزش های هوایی کردستان و توسعه آن نیاز است مسئولان مرتبط توجه ویژه ای به ایجاد زیرساخت های لازم (زمین، امکانات رفاهی و بهسازی مسیرهای دسترسی) این رشته ورزشی داشته باشند.

وی افزود: ورزش های هوایی از جمله هیجان انگیزترین تفریحات در دنیاست و تنوع این نوع از ورزش باعث علاقمندی افراد زیادی به آن شده و خیلی ها تمایل دارند در طول زندگی خود حداقل یک بار احساس معلق بودن در هوا را تجربه کنند.

رییس کمیته ورزش های هوایی استان کردستان بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، برای اولین بار خانه ورزش های هوایی در شهرستان کامیاران و مریوان افتتاح می شود.

وی با اشاره به هدفگذاری های کمیته کردستان برای استعدادیابی و آموزش گفت: استان ظرفیت های فراوانی برای توسعه این رشته ورزشی دارد و از این مهم بهره کافی را خواهیم برد.

علاقبند تاکید کرد: در منظر جهانی هورامان با استانداردسازی سایت های رسمی ورزش هوایی می توان زمانی که در اروپا مردم درگیر سرما هستند، محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هورامان قطب ورزش های هوایی غرب کشور می شود

هورامان قطب ورزش های هوایی غرب کشور می شود