مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:402022-01-19دانش

رساله های برتر دکتری فیزیک معرفی می شوند


با انتشار فراخوان یازدهمین دوره جایزه علیمحمدی، رساله های برتر دکتری فیزیک معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال 1390 به رساله های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند، جایزه ای به نام جایزه علیمحمدی اعطا می کند.

این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علیمحمدی، استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموخته دکتری فیزیکِ داخل کشور، از جمله نقش مؤثرش در زیرساخت علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی و تلاش های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران، به نام او نامگذاری شده است.

فراخوان این جایزه در سال 1401 منتشر شده و بر اساس آن به رساله های دکتری برگزیده در رشته فیزیک که در داخل کشور تهیه شده و طی سال های 1397 تا 1400 مرحله دفاع را گذرانده باشند، اعطا خواهد شد.

رساله متقاضیان برای ورود به مرحله داوری، باید کارهای پژوهشی انجام شده در دوره دکتری و رساله حاصل از آن، به تشخیصِ حداقل سه عضو هیات علمیِ استادیار به بالا و استاد راهنمای رساله دکتری نیز باشد.

به نقل از پژوهشگاه دانش های بنیادی، نامزدی هر شرکت کننده باید کتباً توسط استاد راهنما با ذکر اطلاعات مربوط به متقاضی، دلایل، مستندات و مقالات مستخرج از رساله اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رساله های برتر دکتری فیزیک معرفی می شوند

رساله های برتر دکتری فیزیک معرفی می شوند