مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:352022-01-19اجتماعي

اعتراض خیر مدرسه ساز نیشابوری به تغییر نام مدارسش


خیر مدرسه ساز نیشابوری از تغییر نام مدارس وکیلی بدون اطلاع قبلی خبر داد و گفت: تغییر نام مدارس، خودسرانه و بدون اطلاع و با اهداف خاص، امری ناپسند و توهین آمیز است و باید جلو این گونه اعمال چاپلوسانه گرفته شود.

- عبدالرضا وکیلی بنیان گذار مدارس وکیلی نیشابور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: هنگامی که می خواهیم مدرسه ای را بازسازی کنیم همیشه پیشنهاد می کنم که اگر در آن محل شهیدی هست مدرسه به نام آن شهید نام گذاری شود و اگر نبود مدرسه به همان ترتیب در نظر گرفته شده برای مدارس وکیلی نامگذاری می شود.

وکیلی اظهار کرد: در تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش منعقد کردیم، قید شده است که حق انتخاب اسم با خیر است و کسی نمی تواند این اسم را تغییر دهد مگر خود خیر درخواست کتبی تغییر نام داشته باشد.

این خیر مدرسه ساز که تا کنون بیش از 80 مدرسه در نیشابور ساخته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون چندین مورد تغییر نام مدارس بدون اطلاع من انجام شده است از جمله مدرسه وکیلی شماره 14 در سرولایت روستای شترسنگ که این مدرسه توسط رییس آموزش و پرورش وقت به نام یک شهید تغییر نام پیدا کرد، همچنین مدرسه وکیلی 51 در میان جلگه نیشابور نیز بدون اطلاع من و در یک اقدام خودسرانه به نام شهید دیگری تغییر نام یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض خیر مدرسه ساز نیشابوری به تغییر نام مدارسش

اعتراض خیر مدرسه ساز نیشابوری به تغییر نام مدارسش