مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:352022-01-19اقتصادي

مواجهه شهرجدید صدرا برای تامین زمین با کاربری مسکونی


متاسفانه پس از جابجایی و تغییر حریم این شهر، زمین هایی که در طرح تفضیلی یا جامع متعلق به دولت بودند از حریم شهر خارج شده و این مسئله معضل بزرگی برای تأمین زمین های مسکونی در صدرا ایجاد کرده است.

- ایسنا/فارس سرپرست شرکت عمران شهر صدرا گفت: متاسفانه پس از جابجایی و تغییر حریم این شهر، زمین هایی که در طرح تفضیلی یا جامع متعلق به دولت بودند از حریم شهر خارج شده و این مسئله معضل بزرگی برای تأمین زمین های مسکونی در صدرا ایجاد کرده است.

عزیزالله روشن در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن شهر جدید صدرا گفت: پس از طی مراحل و مشکلات فراوان در مسیر کار، آنچه تاکنون در این شهر اتفاق افتاده است سهم 50 درصدی از پروژه های اقدام ملی و جهش تولید استان فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی عمران صدرا، روشن افزود: از 21 هزار واحد اقدام ملی شهر صدرا، 11 هزار واحد متقاضیان ثبت نامی، 6500 واحد تفاهم نامه با دستگاه ها، وزارتخانه ها و ارگان ها و 3500 واحد مربوط به واگذاری به تعاونی ها و صنوف واجد شرایط است و در کل آماری حدود 21 هزار واحد را در برمی گیرد که تاکنون تنها زمین نزدیک به 8 هزار واحد آن تامین شده است.

روشن خاطرنشان کرد: پروژه های اقدام ملی در قالب 4 پروژه با عناوین ماهور1، ماهور2، فرهنگ و برکت در حال اجرا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه شهرجدید صدرا برای تامین زمین با کاربری مسکونی

مواجهه شهرجدید صدرا برای تامین زمین با کاربری مسکونی