مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:302022-01-19اجتماعي

سامانه ایستگاه پایلوت پایش آلودگی هوای یاسوج راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سامانه پایش هوای استان لحظه ای شده و شهروندان می توانند در هر زمان و مکان با لینک مستقیم از کیفیت هوای شهر مطلع شوند.

وی گفت: موضوع پایش لحظه ای و یا آنلاین هوا  توسط استقرار ایستگاه های آنلاین، یکی از سیاست های در نظر گرفته شده در اداره کل حفاظت محیط زیست استان بود که خوشبختانه  با تلاش محیط زیست و همکاری دانشگاه، برای نخستین بار به طور آنلاین و لحظه ای راه اندازی شد.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  کهگیلویه و بویراحمد همزمان با فرا رسیدن 29 دی روز ملی هوای پاک در این خصوص عنوانکرد: برای نخستین بار در استان با همکاری خوب دانشگاه یاسوج سامانه ایستگاه پایلوت پایش آلودگی هوای یاسوج راه اندازی شد.

  هاشمی افزود: این سامانه به طور پایلوت در مرکز استان راه اندازی شده و هموطنان می توانند آنلاین با استفاده از لینک http://5.

160.

140.

52 از  وضعیت لحظه ای هوا مطلع شوند.

  وی تصریح کرد: ایستگاه می تواند به شکل خود اتکا در نقاط صعب العبور یا فاقد برق نصب شود.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد : پلتفرم نرم افزاری این ایستگاه بومی با قابلیت گزارش گیری های مختلف بوده و امکان انتقال داده ها به مراکز داده  یا تکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ایستگاه پایلوت پایش آلودگی هوای یاسوج راه اندازی شد

سامانه ایستگاه پایلوت پایش آلودگی هوای یاسوج راه اندازی شد