مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:252022-01-19اقتصادي

خسارات شدید سیل به شهر سه قلعه/ نیاز سرایان به تجهیزات مدیریت بحران


برآورد خسارات و اطلاعات اولیه برای تأمین منابع مالی از سطح ملی برای جبران خسارت ها به طور متمرکز به استان ابلاغ شده است.

- ابراهیم رسولی مقدم، فرماندار سرایان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در جریان سیلابی که بر اثر بارندگی های چند روز گذشته در شهر سه قلعه رخ داد شاهد خساراتی به برخی از بخش های این شهر بودیم.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی های اخیر در شهر سه قلعه 30 میلی متر بوده است، تصریح کرد: به طور کامل زمین این شهر گنجایش این میزان بارندگی را داشته و ظرفیت جذب این میزان باران و همچنین ظرفیت آبراهه های این شهر برای هدایت آب به میزان وجود دارد.

سیل سه قلعه خسارت جانی نداشت فرماندار سرایان ادامه داد: بارندگی سبب ویرانگری در مناطق بالادست این شهر شد و بر اثر سرشکن شدن آب و شکسته شدن بندهای آب در بالادست شهر به شکل تجمعی شاهد هجوم آب به صورت سیل به این شهر بودیم.

رسولی مقدم افزود: با اقدامات به موقع مدیریت بحران استان و همچنین مدیران این شهرستان و استقرار ماشین آلات در شهر مباحث بحران مدیریت و خوشبختانه خسارت جانی در این سیل وجود نداشت و همچنین در زمان مدیریت بحران نیز هیچ آسیبی به فردی وارد نشد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این مشکلات ناشی از عدم رعایت حریم و بستر رودخانه ها و ساخت سازه های دولتی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات شدید سیل به شهر سه قلعه/ نیاز سرایان به تجهیزات مدیریت بحران

خسارات شدید سیل به شهر سه قلعه/ نیاز سرایان به تجهیزات مدیریت بحران