مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:202022-01-19اجتماعي

بارش در جنوب و جنوب شرق کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور از ورود سامانه جدید بارشی از مرزهای غربی کشور خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور از ورود سامانه جدید بارشی از مرزهای غربی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش در مناطق جنوبی کشور خاطرنشان کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز چهارشنبه( 29 دی ماه) در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نواحی مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: از اواخر وقت امروز (29 دی ماه) سامانه بارشی از شمال غرب کشور وارد می شود و پنج شنبه (30 دی ماه) در شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی، به تدریج ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز و استان های ساحلی دریای خزر بارش باران و برف، وزش باد شدید و در نواحی کوهستانی کولاک برف انتظار می رود.

وی با اشاره به وضعیت بارش در روز جمعه (اول بهمن ماه) و ابتدای هفته آینده گفت: جمعه این شرایط در سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز و نواحی شمال شرق ادامه دارد و در بخش هایی از شرق کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش در جنوب و جنوب شرق کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا

بارش در جنوب و جنوب شرق کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا