مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:202022-01-19سياسي

رفع محرومیت های سیستان و بلوچستان نیازمند کار بیشتر است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خدمات نظام اسلامی و رشد و توسعه استان عامل خوشبختی بوده اما رفع محرومیت های موجود نیازمند کار بیشتر، - همت مسوولان، مطالبه گری مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار مشتاق احمد ریگی فرماندار فنوج اظهارداشت: وجود برخی مسئولان دلسوز و همراهی مردم مایه رشد و توسعه در منطقه شده است.

وی با بیان این که مردم شایسته خدمت بیشتر هستند و باید با تلاش شبانه روزی برای ایجاد رفاه، تحقق عدالت و رضایت مردم فعالیت کنیم افزود: خدمت به خلق مظهر عبادت خداست و رضایت مردم رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان جذب اعتبارات بیشتر جهت رسیدگی به مردم محروم را خواستار شد و ادامه داد: متأسفانه در برخی مناطق، مسؤولان دل به کار نداده و مردم دچار مشکل و از خدمات نظام کمتر بهره مند اما برخی مسؤولان دلسوز با همراهی مردم عامل رشد و توسعه در منطقه شده اند.

فرماندار شهرستان فنوج در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از مشکلات موجود در سطح این شهرستان گفت: شهرستان فنوج دارای بیش از 49 هزار نفر جمعیت است و یکی از مشکلات عمده مردم در این منطقه مربوط به حوزه راه بوده به طوری که از 720 کیلومتر راه روستایی بیش از 520 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت های سیستان و بلوچستان نیازمند کار بیشتر است

رفع محرومیت های سیستان و بلوچستان نیازمند کار بیشتر است