مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:152022-01-19سياسي

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب است


دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب و یادآوری رشادت ها به نسل امروز است.

- ، زین العابدین نیک مرام صبح چهارشنبه در جلسه بزرگداشت دهه فجر با بیان اینکه یکی از اهداف گرامیداشت این دهه، انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی از تبیین اهداف انقلاب و یادآوری رشادت ها به نسل امروز است.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب را از دیگر اهداف گرامیداشت این دهه دانست و افزود: اهداف انقلاب اسلامی باید در قالب برنامه های هدفمند و پرشور به مردم و مخصوصاً نسل جوان شناسانده شود.

رییس ستاد دهه فجر در ادامه با بیان اینکه این دهه متعلق به گروه و جناح خاصی نیست و همه مردم در پیروزی انقلاب نقش آفرینی کرده اند، گفت: در اجرای برنامه های دهه فجر فراجناحی عمل شود چراکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است.

این مقام مسئول در ادامه مخاطب شناسی در اجرای برنامه های این دهه را بسیار مهم ذکرکردواظهارداشت: امسال شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در کنار دیگر کمیته ها با اجرای برنامه های هدفمند به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به پردازند.

فرماندار آباده برضرورت نگاه ویژه به جایگاه زن به دلیل تقارن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن و مادر تاکید کرد و گفت: باید در برنامه ها به نقش بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب است

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب است