مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:152022-01-19سياسي

تخصیص500 میلیاردی برای لایروبی خلیج/تدوین اساس نامه منطقه آزاد


استاندار گلستان از تخصیص 500 میلیارد تومان برای لایروبی خلیج گرگان از اعتبارات مدیریت بحران کشور خبرداد و گفت: اساس نامه منطقه آزاد اینچه برون تدوین می شود.

- ، علی محمد زنگانه صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: از ابتدای فعالیت در گلستان پیگیر رفع مشکلات حقوقی پروژه ها، تکمیل، اصلاح و نهایی سازی لایحه بودجه 1401 و انتخاب مدیران و غیره بودیم.

استاندار گلستان افزود: همچنین پروژه های سفر عن قریب رییس جمهور به گلستان هم در دستور کار بود و مطالعه، بررسی دقیق و اولویت بندی پروژه ها انجام شد زیرا این سفر فرصت طلایی برای رفع محرومیت های استان خواهد بود.

وی بیان کرد: ارزش ریالی پروژه هایی که در این سفر مصوب خواهد شد چند برابر میانگین مصوباتی است که رییس جمهور در سایر استان ها تصویب کرده است.

زنگانه با اشاره به برنامه های الگوی جهاد پیشرفت، گفت: پیشرفت همه جانبه روستاها یکی از این برنامه ها است که در به حرکت درآوردن ظرفیت های درونی موثر است که نمونه آن را در روستاهای پنج پیکر، عطاآباد و غیره داریم.

استاندار گلستان اضافه کرد: برنامه استراتژیک 1401 گلستان را بزودی تدوین خواهیم کرد که 20 بخش بوده و 30 برنامه برای توسعه استان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص500 میلیاردی برای لایروبی خلیج/تدوین اساس نامه منطقه آزاد

تخصیص500 میلیاردی برای لایروبی خلیج/تدوین اساس نامه منطقه آزاد